Jak postupovat

Prvnotní kontakt, popis závady

1. Zavolejte (720 212 797), pošlete zprávu na WhatsApp (720 212 797)  nebo napište email (info@poctivyremeslnik.cz), informujte nás o Vašem problému

Odeslání prostřednictvím zásilkovny

2. Po domluvě na průběhu opravy výrobek důkladně zabalíte a zašlete pomocí Zásilkovny k nám na výdejní místo Z-BOX Praha 15, Dolní Měcholupy, Kryšpínova 570/10 (cena poslání přes Zásilkovnu je 65 Kč), Nezapomeňte do balíku přidat vzkaz s popisem závady a Vašimi kontaktními údaji v rozsahu: jméno, příjmení, telefon, email, a pobočku Zásilkovny, na kterou budeme výrobek vracet (případně informaci o jiném způsobu vrácení) - v opačném případě nebude možné Vás kontaktovat!

Podmínky pro zásilku (balík): max. hmotnost 5 kg a rozměry 50x40x30 cm; součet délky, šířky a výšky zásilky nesmí přesáhnout 120 cm.
Pokud balík nesplňuje výše uvedené max. rozměry nebo nevlastníte chytrý telefon, přes který můžete zásilku odeslat (nebo nechcete Zásilkovnu využít), sdělte nám tuto skutečnost při prvotním kontaktu a domluvíme jiný způsob předání. Více o odeslání přes Zásilkovnu zde: 
https://mezinami.zasilkovna.cz/

Pokud chcete porouchanou věc raději doručit osobně

1. zavolejte (720 212 797), pošlete zprávu na WhatsApp (702 867 995) nebo napiště email (info@poctivyremeslnik.cz), informujte nás o Vašem problému
2. dovezte porouchaný přístroj v domluvený čas na naši adresu: Poděbradská 576/152, Praha 9 

Po obdržení zásilky a zjištění stavu Vám zavoláme zpět

Jakmile obdržíme zásilku a mrkneme na to, spojíme se s Vám ohledně zjištěné závady, odhadované ceny a rentability opravy apod. Pokud se domluvíme na opravě, je třeba zaplatit cenu opravy (resp. zálohu dle odhadu) předem (na účet, kartou, paypalem...)

Vrácení spotřebiče zpět k Vám

Ať už se rozhodnete pro opravu či ne, je třeba uhradit poštovné (standardně Zásilkovna na pobočku či osobní odběr), abychom Vám mohli spotřebič vrátit zpět